توقف عملیات تغییر کاربری غیر مجاز در گشت ویژه حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده

توقف عملیات تغییر کاربری غیر مجاز در گشت ویژه حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده ضمن حضور در گشت ویژه حفظ کاربری اراضی کشاورزی در تاریخ هفتم فروردین سال 1400، ضمن اشاره به وظیفه جهاد کشاورزی جهت تضمین و تامین امنیت غذایی، گفت:این دستگاه با قاطعیت تمام افرادی که بصورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی در زمینهای کشاورزی مینمایند، برخورد قانونی میکند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده، امینی تصریح کرد:

جهاد کشاورزی برای تضمین امنیت غذایی، اشتغالزایی، تولید و توسعه پایدار، با برخورد قاطعانه و قانونی در ایام تعطیلات نیز اجازه به فرصت طلبان نخواهد داد.

وی تاکید کرد:حفاظت از زمینهای ملی و منابع طبیعی به عنوان سرمایه های کشور در همه ایام سال به ویژه تعطیلات نوروزی وظیفه همگانی بوده و مردم، بهترین حافظان اراضی زراعی، باغی، ملی و منابع طبیعی می‌باشند.

به گفته وی،اکیپ های کشیک امور اراضی در این شهرستان از 28اسفند 99 تا 15 فروردین، مستقر و فعال بوده و از ابتدای تعطیلات نوروزی تا تاریخ هفتم فروردین، بیش از بیست و پنج مورد تغییر کاربری غیر مجاز در سطح 8هکتار شناسایی و از ادامه عملیات آنها جلوگیری به عمل آمده و با هماهنگی نیروی انتظامی و یگان امداد صورتجلسه تنظیم، و به استناد تبصره 2ماده10با هماهنگی مقام قضایی قلع و قمع میگردد.

امینی افزود: در بازدید گشت ویژه حفظ اراضی مورخ هفتم فروردین ماه، چهار مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زراعی روستای مزرعه و صغاد و بهمن، توقیف و با هماهنگی و حضور نیروی انتظامی و یگان امدادصورتجلسه جهت اقدام قانونی تنظیم گردید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20746

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *