نهاد مقدس جهادسازندگی گره گشای تمامی مشکلات روستاها بود

IMG 20161204 094608

حجه الاسلام صفری امام جمعه اشکنان :

نهاد مقدس جهادسازندگی گره گشای تمامی مشکلات روستاها بود

حجه الاسلام صفری امام جمعه اشکنان در دیدار با سرپرست مدیریت و کارشناسان جهادکشاورزی شهرستان لامرد ،اظهار داشتند: نهاد مقدس انقلابی و یادگار امام راحل جهادسازندگی نهاد محرومیت زدایی در اول پیروزی انقلاب بود . مردم جهت همه امور به جهادسازندگی مراجعه می کردند و جهاد گره گشای مشکلات روستاها بود.

امام جمعه اشکنان افزودند: ذهنیت مردم از جهاد، کار ضربتی و جهادی است . ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان حدیثی از امام رضا(ع) با موضوع ده علامت عاقل از دیدگاه آن امام همام ، یکی از علامت های عاقل را خسته نشدن از مراجعه ارباب حاجت بیان و در این زمینه مسائلی را بیان نموده و گفتند جهادگران مصداق عینی این موضوع بودند چون سستی و رخوت در کار جهاد وجود نداشت . حجه الاسلام صفری یکی دیگر از علائم عاقل از دیدگاه امام رضا (ع) را خسته نشدن از علم آموزی بیان و اظهار داشتند : باید در کشاورزی به روز بوده ، مطابق نیازها و احتیاجات حال و آینده ای که با آن سر و کار داریم با علم روز حرکت کرد . کارشناس و کشاورز می بایست به علوم و فنون روز مسلح باشند.

ایشان در پایان سخنان خود لزوم توجه به دو نکته کمبود آب و خطرات تهدید کننده این ماده حیاتی و لزوم اقدامات عاجل جهت صرفه جویی در مصرف آب و ذخیره سازی و تقویت سفره های آب زمینی و نیز توجه به بخش صادرات محصول کشاورزی با استفاده از پتانسیل نزدیکی به خلیج فارس را گوشزد نمودند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20965

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *