بررسی مسائل و مشکلات صنعت طیور در لامرد

DSC00146

بررسی مسائل و مشکلات صنعت طیور در لامرد

وضعیت صنعت طیور و تولید گوشت سفید مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لامرد، در جلسه ای که با حضور نمایندگان فرمانداری، جهادکشاورزی، مرغداران، مدیرعامل کشتارگاه کوثر مرغ و نمایندگان کارخانجات خوراک دام و طیور در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان لامرد تشکیل شد، پیرامون وضعیت صنعت طیور شهرستان میزان تولید گوشت سفید و وضعیت تعاونی مرغداران بحث و تبادل نظر شد. اکبر سهیلی معاون اداری مالی و مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی لامرد با تشریح وضعیت موجود در تعاونی مرغداران و لزوم بازنگری در سرمایه، سهام و حق عضویت مرغداران در تعاونی مطالبی را بیان داشته و بر لزوم تقویت تعاونی و تشکل های مرتبط و نقش مشارکت در تعاونی مذکور تأکید نمود. وی گفت: تعاونی باید به عنوان بازوی تولید و حامی تولید کننده بوده و علاوه بر نقش هدایتی و برنامه ریزی، نقش حمایتی خود را نیز پررنگ تر نماید.

سهیلی افزود: در وضعیت پیش آمده جهت صنعت طیور در سطح کشور، استان و شهرستان، تعاونی ها باید بعنوان مدیران و برنامه ریزان این صنعت علاوه بر کنترل جوجه ریزی در تخصیص و تأمین نهاده ها و نیز در زمان فروش مرغ آماده کشتار نقش قابل قبولی را ایفا نمایند.

بحث پیرامون تقویت نقش و جایگاه تعاونی مرغداران، همراهی و مساعدت مرغداران و نیز افزایش حق عضویت در تعاونی مرغداران از جمله موارد مورد تأکید در جلسه فوق بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21358

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *