تجلیل از همسر شهید جهادگر بابابیگ زارعی بمناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ،در دومین روز از هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی با شعار ((کشاورزی،سرمایه های انسانی،تشکل های کشاورزی )) سرپرست جهاد کشاورزی ، رییس اداره بنیاد شهید وجمعی از کارکنان مدیریت با خانواده شهید جهادگر بابابیگ زارعی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه سید ناصر حسینی خرمی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، در جمع فرزندان و همسر این شهید گرانقدر ضمن تبریک بمناسبت هفته جهاد کشاورزی عنوان نمودند فرهنگ شهادت و پایمردی در راستای تحقق اهداف انقلاب و خدمت رسانی به مناطق محروم در هر دوره ای رنگی تازه به خود می گیرد.

ایشان با بیان پیشینه درخشان از آن شهید والامقام ادامه دادند بی گمان برای مردانی که با شناخت و آگاهی، از دنیای مادی دست کشیدند، لباس رزم پوشیدند و در راه اعتلای ایران اسلامی گام برداشتند اجری عظیم خواهد بود و اینک بر خود واجب می دانیم در سالی که مزین به شعار جهش تولید است با عزمی جهادگونه تلاش کنیم پاسدار خون شهیدان باشیم و راه را بر هر گونه نفوذ سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی بر دشمنان ببندیم و زمیمه استقلال و خودکفایی کشور را فراهم سازیم.

در ادامه با توجه به حضور رییس داره بنیاد شهید شهرستان در این دیدار، مسائل و مشکلات همسر شهید که در بستر بیماری هستند مطرح گردید و جلسه با قرائت فاتحه وصلوات به پایان رسید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *