بهره برداری از دو طرح گلخانه ای سبزی و صیفی درهفته دولت درشهرستان ارسنجان

همزمان با هفته دولت دو طرح گلخانه سبزی و صیفی در روستای علی آباد ملک شهرستان ارسنجان به بهره‌برداری رسید. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت:دو طرح گلخانه ای سبزی و صیفی‌جات درروستای علی آباد ملک  به مساحت 5000هزار متر مربع متعلق به اسفندیار زرین موبا اعتباری بالغ بر 18900میلیون ریال که 16200 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی تبصره 18بند الف وتولید سالانه 200 تن و مابقی آورده بهره بردار  ودیگری به مساحت 4500 متر مربع متعلق به آقای علی اصغر جهانگیر با اعتباری بالغ بر 17000میلیون ریال بصورت خود اجرایی هزینه شده است.
سید ناصر حسینی خرمی افزود: با بهره برداری ازاین دو طرح زمینه اشتغال 9نفر به صورت مستقیم و 15نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.
حسینی با اشاره به توسعه کشت های گلخانه ای تصریح کرد :در شهرستان ارسنجان طرح احداث گلخانه و کشت‌های متراکم در شهرستان30 هکتار بوده که با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته بالغ بر 3هکتار آن اجراو مابقی دردست اقدام است.
وی ادامه داد: از مهم‌ترین مزایای کشت های متراکم گلخانه ای می توان به تولیدخارج از فصل با افزایش عملکرد در واحد سطح، افزایش راندمان مصرف آب امکان تولید محصول سالم و اشتغال زایی بالا در واحد سطح اشارهدر این مراسم کاظمی فرماندار شهرستان و جمعی از مسولین حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21837

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *