2شهید و4 جانبازجهاد کشاورزی ارسنجان، یادگاران 8سال دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان دربرنامه ای که بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان برگزار گردید،یاد وخاطره شهدای گرانقدر زنده شد.                                                                                                                                         

درابتدای برنامه سید ناصر حسینی سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین فرماندهی سپاه ناحیه ارسنجان ،کارکنان مابع طبیعی ودامپزشکی وپرسنل مدیریت ،از سرهنگ جاویدی جانشین فرماندهی سپاه ارسنجان جهت ایراد بیانات خود در طول هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد.                                                                                                                                                       

در ادامه سرهنگ جاوید ی اظهار داشت : جنگی که به ایران اسلامی تحمیل شد شاید در تاریخ نبردها بی سابقه باشد و دستاوردهای این جنگ می تواند چراغ راه آینده ما باشد .آمار شهدای شهرستان ارسنجان 146شهید و500جانبازوتعدا د 12 نفر آزاده می باشد که از این تعداد2شهید گرانقدر و4 جانباز عزیز متعلق به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان می باشد.                                                        

وی با اشاره به ایثارگری وخلوص شهدا در طول 8سال دفاع مقدس ومقاومت مردم در مقابل دشمن بعثی اظهار داشت : هر چند جنگ سخت اتمام یافته ولی دشمن از پای ننشسته وبا شروع وادامه جنگ نرم، همچنان در فکر ازبین بردن جوانان این ملت است که با شناسایی این خطرات و اطاعت از دستورات صریح رهبری و ولایت می توان با دشمن مقابله کرد.                                                                                    

وی در پایان گفت: به همه کشورها ثابت شده که ملت ایران از گذشته تا کنون به ناموس، دین و مرزهای کشور حساس بوده و برای آن ایثار کرده اند، شهدا به والاترین مقام دست یافته اند وما با برگزاری این مراسم به یاد شهدا ، راه و مرام، اندیشه، خدمات و اعمالشان را باید بیاموزیم و ادامه دهیم.  

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21871

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *