دهگردشی اعضای شورای اداری شهرستان ارسنجان

 
مدير جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: هدف ما از این دهگردشی ها بررسي و پيگيري مسائل و مشکلات و در نهايت خدمت به مردم است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سید ناصر حسینی به اتفاق فرماندار، بخشدار، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای اداری شهرستان در ادامه برنامه های هفتگی دهگردشی، در روستای چاشتخوار حضور یافتند. 
در این دیدار ضمن بررسی مشکلات روستای چاشتخوار ارسنجان، کمبود نهادهای دامی خصوصا جو، مشکلات بدهی های بانکی و عدم توان کشاورزان روستا در پرداخت تسهیلات معوق به دلیل کم آبی شدید حادث شده در روستا، از عمده ترین مباحث مطرح شده پیرامون بخش کشاورزی روستا عنوان شد. 
حسینی با اشاره به انجام بیمه محصولات کشاورزی با توجه به فرصت محدود باقی مانده، ثبت سریعتر درخواست کود در سامانه مزرعه برکت، گزارش ساخت و ساز ها و تغییر کاربری های غیرمجاز اظهار کرد: هدف ما از این دهگردشی ها بررسي و پيگيري مسائل و مشکلات و در نهايت خدمت به مردم است.
روستای چاشتخوار از توابع بخش مرکزی شهرستان ارسنجان است که بدلیل خشکسالی و کم آبی اتفاق افتاده، اکثر چاه‌های کشاورزی روستا خشک گردیده و اراضی کشاورزی عمدتا بصورت دیم کشت می گردد. 
 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21950

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *