با متخلفین توزیع نهاده‎ها برخورد قهری می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس در نشست هماهنگی مدیران ستادی و مدیران دستگاه های وابسته محمدمهدی قاسمی، گفت: انتظار دارم تشکل‌ها، متخلفین در توزیع نهاده‎ها را به تعزیرات معرفی کنند تا به عنوان اخلال گر اقتصادی در دادگاه انقلاب با آن ها برخورد شود.
این مقام مسئول یادآورشد: در زمینه بازار، باید با حساسیت زیادی اطلاع رسانی شود و حق ندارد کسی با ارز دولتی نهاده ای را وارد کند ولی گران تر به مردم بفروشد.
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که در شرایط کمبود باید اولویت ها همواره مد نظر قرار گیرد، افزود: در آغاز سال پیش‌رو، باید اولویت‌های تمام دستگاه‌های وابسته همانند اولویت معاونت ها و مدیریت های مستقل این سازمان مشخص شود.
قاسمی در ادامه به اهمیت استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: می بایستی به این عزیزان اطلاع رسانی مستمری صورت گیرد .وی در قسمت دیگری از سخنان خود افزود: با انسجام و هماهنگی قطعا می توانیم مسایل و مشکلات مردم را حل کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی، تاکید کرد: باید با اطلاع رسانی روحیه نشاط و امید را به جامعه انتقال دهیم. 
درادامه این نشست که به میزبانی موسسه واکسن و سرم سازی رازی جنوب کشور –شیراز برگزار شد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات مهربان‌پور رئیس سابق این موسسه تقدیر و تشکر کرد.
او موسسه واکسن و سرم سازی رازی جنوب کشور –شیراز را مظهر خودباوری برشمرد و افزود: این موسسه می تواند الگوی همه باشد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به این‌که پشت سر گذاشتن تحریم ها کار ساده ای نیست، گفت: با نگاه به ظرفیت‌های داخلی می‌توان تهدیدها را  به فرصت تبدیل کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=2211

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *