پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی در ارسنجان

 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی تا سقف ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی تصریح کرد: میزان این تسهیلات برای گندم هر هکتار ۵۰ میلیون ریال ، حبوبات هر هکتار ۲۰ میلیون ریال، پنبه ۱۰۰ میلیون ریال، نباتات علوفه ای ۲۰ میلیون ریال و برای چغندر قند، ۹۰ میلیون ریال تعیین شده است.
او افزود: متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش خرید دستگاه های کشاورزی حفاظتی( شامل کارنده های حفاظتی) که سند مالکیت تراکتور و فاکتور خرید دستگاه کارنده باشند، مشروط به عدم بدهی معوقه بانکی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تسهیلات محصولات زراعی، یکساله با نرخ سود ۸ درصد و تسهیلات ادوات کشاورزی حفاطتی، ۵ ساله با نرخ سود ۷ درصد و تا سقف ۱۰ میلیارد ریال پرداخت می شود. 
به گفته وی؛ متقاضیان باید با مراجعه به سامانه سیتا به آدرسwww.cita.maj نسبت به ثبت نام اقدام و در مرحله بعد برای اخذ تاییدیه به واحد طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه نمایند.
شایان ذکر است سند زمین و پروانه‌ بهره‌برداری چاه به نام متقاضی برای تسهیلات محصولات زراعی و سند مالکیت تراکتور و فاکتور خرید دستگاه کارنده برای دریافت تسهیلات دستگاه های کشاورزی حفاظتی از جمله مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه‌ سیتا می باشد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22118

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *