گلخانه ۲۰۰۰ متری در ارسنجان به بهره برداری رسید

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ارسنجان از افتتاح گلخانه سبزی و صیفی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در روستای علی آباد ملک این شهرستان خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی خرمی تصریح کرد: سرمایه اولیه این طرح، ۱۷ هزار ميليون ريال است که ۵ هزار میلیون ریال از این اعتبار توسط مجری طرح و بقیه با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی تامین شده است. 
او افزود: این واحد گلخانه ای با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰ تن سبزی و صیفی خارج از فصل زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۱۰ نفر را فراهم نموده است.
 وی با اشاره به وجود ۱۱.۷ هکتار گلخانه در این شهرستان و استقبال کشاورزان و بهره برداران از طرح های گلخانه‌ای، اصلاح الگوی کشت، ایجاد اشتغال پایدار، دستیابی به محصولات مختلف خارج از فصل، افزایش کمی و کیفی محصول، کاهش مصرف آب و نهاده های کشاورزی و به حداقل رساندن خسارت های محیطی را از جمله مزیت های کشت گلخانه ای برشمرد. 
بهره‌برداری از این طرح همزمان با سومین ن روز از هفته دولت با حضور سید احمد احمدی زاده معاون استاندار، فرهاد شریفی قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی، مرتضی زکی پور مدیر شهرک های گلخانه‌ای، مجید رضا پاکاری مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی، رحیم عزیزی فرماندار شهرستان ارسنجان و مسئولین محلی  انجام شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *