نیمی از ماشین های خودگردان کشاورزی ارسنجان پلاک گذاری شدند

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: از ابتدای مردادماه تا کنون، قریب به ۵۰درصد ماشین‌های خودگردان کشاورزی ارسنجان پلاک‌گذاری شده‌اند و این عملیات تا پایان شهریورماه ادامه خواهدداشت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ارسنجان، سیدناصر حسینی‌خرمی با اشاره به وجود ۶۱۷ دستگاه ماشین خودگردان کشاورزی در این شهرستان،  افزود: از این تعداد، ۳۱۰ دستگاه با گرفتن زوج پلاک از مرکز شماره‌گذاری استان فارس پلاک‌گذاری شده‌اند.
وی تصریح‌کرد: این طرح با توجه به مصوبات جلسه کارگروه “پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌های نفتی” استان فارس و با همکاری پلیس راهور، جهاد‌کشاورزی و تعاونی تراكتورداران در‌حال‌اجرا است.
 این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای فصل پاییز تخصیص سهمیه سوخت به مالکین دستگاه‌های فاقد پلاک، بسته به تشكيل پرونده کامل پلاک‌گذاری است، اظهار کرد: در ماه گذشته ۵۰ پرونده تکمیل و به مرکز شماره‌گذاری استان فارس ارسال‌شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان تاکید کرد: مالکین تراکتور و کمباین فاقد پلاک تا پایان شهریورماه فرصت دارند با هماهنگی واحد مکانیزاسیون  این مدیریت به دفتر نمایندگی تعاونی تراكتورداران فارس در این شهرستان مراجعه و نسبت به تشكيل پرونده اقدام نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22130

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *