بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین آلات کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین آلات کشاورزی  تا پایان شهریور ماه سال‌جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سید ناصر حسینی خرمی تصریح کرد: با توجه به مصوبات کار گروه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌های نفتی استان، طرح پلاک گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی به منظور اصلاح و بهینه سازی نظام تخصیص و توزیع فرآورده‌های نفتی یارانه ای در بخش کشاورزی در حال اجرا است. 
او افزود: در این راستا بخشودگی جرایم بیمه ای ماشین های کشاورزی فاقد بیمه( بیمه اجباری شخص ثالت تراكتور و كمباين)، بعنوان یکی از مشوق های اصلی دارندگان ماشین آلات کشاورزی، پشتیبانی از صنعت بیمه و توسعه فرهنگ بیمه در کشور اجرا می‌شود.
به گفته وی؛ دارندگان وسایل نقلیه موتور سیکلت و ماشین آلات کشاورزی مذکور از ۱۵ مرداد تا پایان شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها و دفاتر شرکت‌ های بیمه‌ و تهیه بیمه نامه شخص ثالث از مزایای این طرح بهره مند شوند. 
حسینی خرمی خاطر نشان کرد: این بخشودگی در خصوص جریمه بند «ب» ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری شخص ثالث وسایل نقلیه موتور سیکلت و ماشین آلات کشاورزی انجام می شود و دارندگان این ماشین آلات در صورت خرید بیمه نامه یکساله، از پرداخت جریمه معاف خواهند شد. 
به گفته وی‌؛ دستورالعمل اجرای این طرح از سوی معاونت بیمه مرکزی به تمام شرکت‌های بیمه که در حوزه بیمه شخص ثالث فعالیت دارند ابلاغ شده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22133

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *