مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در پیامی آغاز هفته مقدس را تبریک گفت؛ متن پیام بدین شرح است:
تاریخ کشور ایران با رشادت ها و دلاوری های مردمان این دیار پیوند دیرینه دارد و حماسه هشت سال دفاع مقدس، نقطه عطف در  تثبیت پیشینه درخشان انقلاب اسلامی ایران و طلایه دار امنیت و اقتدار غرورآفرین کشور است.
دفاع مقدس به دشمنان ثابت کرد ملت ایران برای حفظ آزادی و استقلال کشور لحظه ای درنگ نخواهد کرد و جنگ به مثابه گنجی ارزشمند،سیرت واقعی و اراده پولادین آحاد مردم را آشکار کرد.
درود خدا بر شهیدان راه حق و رزمندگان جان بر کف که در مقابل ستیزه جویی های دشمنان از پا ننشستند و برای سربلندی و اعتلای نام وطن، لباس رزم به تن کردند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.
دوران دفاع مقدس شاهد راستین مجاهدت‌های جهادگران در ارائه خدمات مهندسی از جمله جاده سازی، احداث پل و خاکریز است و دو شهید جهادگر و سه جانباز سرافراز یادگاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از آن دوران غرور آفرین است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم شریف ایران اسلامی و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان تبریک عرض می کنم و سربلندی و موفقیت روزافزون ملت ایران را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22141

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *