آیین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان جهاد کشاورزی ارسنجان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم مقام ایثارگران و جهادگران هشت سال دفاع مقدس، در مراسمی با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسئولین محلی از چهار نفر همکاران جانباز و رزمنده شاغل در اين مديريت تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سردار یدالله بوعلی در این مراسم تصریح‌ کرد: جنگ تحمیلی اگر چه زخم هایی بر وجود این ملت وارد کرد اما به دشمنان انقلاب اسلامی و ابرقدرت های شرق و غرب ثابت کرد پیکره این  کشور با نیروی ایمان و اراده راستین عجین شده است و شکستن این هیمنه عظیم غیر ممکن است. 
وی با اشاره به نقش برجسته جهاد سازندگی در خدمات مهندسی دوران جنگ از جمله جاده سازی، احداث خاکریز و پل و عمران ویرانی های پس از جنگ ابراز کرد: یادآوری آن رشادت ها و دلاوری ها برای نسل هایی که دوران جنگ را درک کرده اند این است که قدردان ارزش های والای کشور باشند و برای نسل‌هایی که از جنگ فاصله دارند به منزله چراغ هدایت در مسیر دفاع از میهن اسلامی است. 
شایان ذکر است در برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی شامل معرفی توانمندی های نظامی، عکس های دوران دفاع و شهدا و غرفه های فرهنگی در محل تپه نور الشهدای این شهرستان دایر شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *