ثبت 230 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: در نیمه نخست سال جاری زمینه ایجاد بالغ بر 230 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان ، سید ناصر حسینی خرمی با بیان اینکه در مدت مذکور قریب به صد در صد سهمیه ابلاغی ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی این شهرستان محقق شده است تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده شامل 16 فرصت شغلی دائم و 214 مورد اشتغال موقت است.

وی افزود: بروز پدیده خشکسالی و گرایش بهره برداران به تولید محصولات با نیاز آبی کم و توسعه کشت گلخانه ای باعث شد زیر بخش باغبانی با 126 فرصت شغلی بالاترین سهم اشتغالزایی را به خود اختصاص داده و زیر بخش امور فنی و زیربنایی با ایجاد 19 فرصت شغلی جدید در رتبه بعدی قرار گیرد.

حسینی خرمی ؛ دو بخش زراعت و مکانیزاسیون کشاورزی را از دیگر حوزه های مهم و کلیدی در اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در بخش کشاورزی ارسنجان عنوان کرد.

به گفته وی سرمایه گذاری در زمینه توسعه زنجیره ارزش و صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات زراعی و باغی بویژه انار و گوجه فرنگی می تواند نقش ویژه ای در رشد اشتغال و رونق تولید این شهرستان ایفا نماید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22160

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *