کارگاه آموزشی پیشگیری از سرقت ادوات کشاورزی و احشام در ارسنجان برگزار شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از سرقت ادوات کشاورزی و احشام به منظور آشنایی کشاورزان و دامداران با مسائل امنیتی حفاظت از اماکن خصوصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، سید ناصر حسینی خرمی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل سرما و خاموشی چاه های کشاورزی، جوشکاری و مهار ترانس برق، افزایش روشنایی منطقه و جمع آوری کابل های برق، توصیه می شود.

حسینی خرمی تجهیز اماکن کشاورزی به ویژه دامداری ها، مرغداری ها و گلخانه ها به دوربین مدار بسته، استفاده از درب های آهنی و قفل های آویز، استخدام نگهبان و سرکشی منظم را از جمله راه های پیشگیری از وقوع سرقت از اماکن خصوصی بخش کشاورزی بر شمرد.

وی اخذ مدارک شناسایی معتبر هنگام استخدام نگهبان، عدم بکارگیری اتباع بیگانه ، حساسیت نسبت به تردد افراد مشکوک با پلاک خودرو ناشناس، عدم دستکاری محل سرقت و اعلام سریع وقوع جرم به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ را به کشاورزان و دامداران توصیه کرد.

جلسه آموزشی مذکور با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و با حضور جعفری رئیس پلیس پیشگیری و عملیات، دهقان نیک رئیس پلیس آگاهی، کارشناسان جهاد کشاورزی و جمعی از کشاورزان و دامداران این شهرستان بر گزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22186

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *