دستاوردهای سفر استاندار فارس در بخش کشاورزی ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از دستاوردهای مهم ششمین سفر شهرستانی استاندار فارس برای بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاوزی شهرستان ارسنجان، سید ناصر حسینی خرمی تصریح کرد: یکی از ثمرات بازدید محمد هادی ایمانیه از طرح های بخش کشاورزی این شهرستان، تخصیص سه میلیارد تومان برای تکمیل شبکه برق رسانی مجتمع دامداران است.

او افزود: در حال حاضر تنها ۱۰واحد ۴۸راسی از این مجتمع فعال است و با اجرای پروژه مذکور، ساخت و ساز ۳۸واحد دیگر تسریع می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به گستردگی و پوشش مناسب اراضی مرتعی و احتمال وقوع آتش سوزی در سطح گسترده، مقرر شد از منابع در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل منابع طبیعی استان، نسبت به تامین دو دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودرو و پنج نفر نیروی دیده بان فصلی اقدام شود.

حسینی خرمی، پیگیری برای اجرای فاز دوم پروژه‌های آب رسانی سایت اسکان عشایر برای تجهیز و بهره‌برداری از چاه آب شرب بکهدان جشنی، تکمیل و بهره برداری از ساختمان جدید مرکز جهاد کشاورزی خبریز تا پایان سال جاری و لزوم توسعه استفاده از فن آوری های نوین برای رفع مشکلات آب در بخش کشاورزی را از دیگر نتایج این سفر برشمرد.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22190

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *