تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و کنترل قیمت در ارسنجان

 سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از تداوم و تشدید نظارت و بازرسی  بر وضعیت بازار، واحدهای صنفی و کنترل قیمت اقلام اساسی و کالاهای مصرفی خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، غلامعباس زارعی فر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان که با حضور بخشدار بخش مرکزی، نماینده دادستان، پلیس امنیت و اطلاعات و نمایندگان اداره صمت، بسیج اصناف و شبکه دامپزشکی برگزار شد، اولویت اصلی این مدیریت را ایجاد آرامش در فضای کسب و کار از طریق نظارت بر بازار و کنترل قیمت اقلام اساسی بیان کرد.
او ابراز کرد: برای بهبود ساز و کارهای کنترل قیمت و هوشمند سازی نظارت بر اساس ابزارها و سیاستهای تنظیم بازار از چرخه تولید تا توزیع، شهرستان ارسنجان را به پنج منطقه ویژه نظارت تقسیم بندی نموده ایم که با تشکیل پنج تیم پنج نفره از پرسنل این مدیریت و همکاری ادارات مرتبط  گشت های مشترک و بازرسی را به صورت تمام وقت از روز چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه در سطح شهرستان و روستاها عملیاتی خواهیم نمود. 
وی تاکید کرد: مدافعان امنیت غذایی در جهاد کشاورزی ارسنجان معیشت مردم را خط قرمز خود می دانند و با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی واحتکار کالاهای اساسی بطور جدی و قانونی می شود. 
زارعی فر ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم شهرستان در این مقطع مهم افزود: خادمان شما در جهاد کشاورزی در طول شبانه روز از طریق شماره تلفن های ۴۳۵۲۲۵۱۰ و۴۳۵۲۲۴۴۰  آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی هستند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22277

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *