پرداخت تسهیلات حمایتی خرید نهاده های دامی در ارسنجان

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش دام، طیور و آبزیان بصورت خرید نهاده های دامی با استفاده از کارت اعتباری تا سقف دو میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان، غلامعباس زارعی فر تصریح کرد: تسهیلات مذکور در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و تامین محصولات اساسی شیر و گوشت با نرخ سود ده درصد و بازپرداخت یکساله و معادل 50 درصد کل سرمایه در گردش می باشد.

او ابراز کرد: متقاضیان می‌توان با در دست داشتن برگ هویت گذاری دام( پلاک کوبی ) و سایر مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام در سامانه سیتا اقدام نمایند و پس از تایید این مدیریت، به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد.

وی افزود: به ازای هر راس دام سبک( گوسفند و بز ) ۳۹۰ هزار تومان، به ازای هر راس دام در واحدهای گاو داری غیر صنعتی 2 میلیون و 100 هزار تومان، به ازای هر راس دام در واحدهای گاو شیری صنعتی 3 میلیون و 200 هزار تومان، به ازای هر قطعه مرغ تخمگذار و مادر 43 هزار تومان و ب ه ازای هر قطعه مرغ گوشتی 71 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دامدارانی که اقدام به فروش دام خود نموده اند مشمول دریافت این تسهیلات نمی شوند و متقاضیانی که قبلا از اعتبارات دامدار کارت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را دریافت کرده اند می توانند ما به التفاوت تا مبلغ ۲۰۰۰ میلیون ریال را مجدد درخواست نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22288

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *