همزمان با آغاز ماه محرم و به مناسبت عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) جهاد کشاورزی پاسارگاد سیاه پوش شد

همزمان با آغاز ماه محرم تمامی فضاهای محیطی جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد  پرچم و پارچه های‌های سیاه نصب شده است و بوی محرم فضای مجموعه را فرا گرفته است .

به گزارش روابط عمومی مديريت جهاد كشاورزي شهرستان پاسارگاد ، کارکنان جهاد کشاورزی پاسارگاد با حضور پرشور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه حزن و اندوه ، ارادت خود را به آن بزرگوار نشان دادند.

احمد رضا محیط مسئول روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد افزود : با آغاز محرم الحرام ، همچون سالهای گذشته اجرای برنامه های ویژه این ایام با برنامه ریزی از پیش انجام شده آغاز و پرسنل مدیریت و مرکز خدمات جهاد کشاورزی  و ادارات تابعه با قلبی آکنده از غم و اندوه  در مراسم سینه زنی ، مرثیه خوانی و نوحه سرایی و قرائت زیارت عاشورا که در پایان با صرف صبحانه همراه است شرکت می کنند.

وی افزود : طبق برنامه ریزی صورت گرفته قبل از ایام محرم ، عده ای از همکاران مجموعه جهاد کشاورزی تمایل خود را جهت صرف وجه نذورات جهت برگزاری مراسم گرامیداشت آن ایام اعلام کردند.در همین راستا مقدمات اجرای پرشور مراسم با آذین بندی محیط داخلی و خارجی مدیریت و مرکز خدمات با پرچم و پارچه های سیاه و نماد هایی از واقعه عاشورای حسینی فراهم شد.

وی خاطر نشان کرد : حضور امام جمعه شهرستان پاسارگاد در مراسم ششمین روز از ایام محرم و ایراد سخنانی در خصوص حماسه ی حسینی و واقعه عاشورا در نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی زینت بخش این مراسم بود . این مراسم هرروز صبح و با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در محل نمازخانه مدیریت تا دهم ماه محرم ادامه خواهد یافت .

DSC06579

 

DSC06573

DSC06550

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *