شماره گذاری تراکتورهای کشاورزی در پاسارگاد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی خود گردان زیر 25 سال عمر در شهرستان پاسارگاد آغاز شد.

رحمان کاظمی کارشناس مسئول مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: جهت اجرای به موقع این طرح که شامل تراکتورهای زیر 25 سال ساخت (از سال ساخت 72 تا 96) می شود ، اطلاع رسانی لازم به کشاورزان و تراکتور داران از طریق سامانه پیامکی ، مکاتبه به شورای اسلامی روستاها ،نصب بنر و پوستر در مرکز خدمات ، مدیریت جهاد کشاورزی و تعاونی ها صورت گرفته است.

وی افزود: طی یک ماه اخیر تا کنون با پیگیری های لازم ، پلاک گذاری با پیشرفت فیزیکی 60 در صد انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پیشرفت قابل توجهی را در این زمینه شاهد هستیم.

کاظمی خاطر نشان کرد: طرح پلاک گذاری در سنوات گذشته مشمول تراکتورهای با عمر زیر 13 سال بود که با اقدامات لازم و به موقع بالغ بر 90 درصد آن به اتمام رسیده است و 10 درصد باقیمانده آن دستگاهها که شامل تراکتورهای سنگین وارداتی است کماکان در دست رایزنی فی ما بین اداره فن آوری مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی فارس و پلیس راهورمی باشد که پس از حصول نتیجه بصورت کامل انجام خواهد شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22486

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *