بازدید کارشناسان فرانسوی از مزارع کلزای شهرستان پاسارگاد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد ، نماینده شرکت اورالیس فرانسه در معیت کارشناسان جهاد کشاورزی استان و شهرستان از مزارع کلزای شهرستان پاسارگاد بازدید کردند.

عظیم شهوندی مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی پاسارگاد در این خصوص گفت: پیرو بازدید های دوره ای قبلی ، خانم ساندرین نماینده شرکت اورالیس فرانسه به همراه آقایان فخاریان و خواجه عطارنمایندگان شرکت در ایران ، آقایان زارع و رشیدی از مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی فارس و تعدادی از کارشناسان و مسئولین پهنه جهاد کشاورزی پاسارگاد از مزارع کلزای شهرستان بازدید نمودند.

شهوندی افزود : در این بازدید کارشناسان میهمان حاضر ضمن بررسی مزارع کلزای شهرستان ،با حضور در مزرعه شرکت سبز دشت کمین در سطح 10 هکتار، این مزرعه را یکی از بهترین مزارع استان اعلام نمودند و وضعیت مزرعه از نظر تغذیه ،آبیاری،سمپاشی و سایر عملیات داشت را مطلوب ارزیابی نمودند.

مسئول اداره بهبود تولیدات گیاهی شهرستان خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که در سال جاری337هکتار کلزا در شهرستان پاسارگاد کشت شده است که پیش بینی می شود از این میزان اراضی حدود 900 تن کلزا برداشت و تحویل مراکز خرید گردد.IMG 20180421 101132

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22492

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *