حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس و هیات همراه در شهرستان پاسارگاد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی فارس و هیات همراه با مدیر ، معاونین و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی پاسارگاد در این جلسه آقایان کیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، رضوی نژاد مدیر امور اداری ، خلیلی معاون مدیریت رفاه و امور پشتیبانی و حسن پور مدیر امور رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی فارس و کلیه پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد در محل سالن اجتماعات آن مدیریت حضور بهم رساندند.

در ابتدای این جلسه ، بهزاد هوشیار سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خوشامد گویی به میهمانان به تشریح سیمایی از کشاورزی پاسارگاد و فعالیت های صورت گرفته در این زمینه پرداخت و در ادامه در خصوص نیازها و امکانات مجموعه نیز مطالبی عنوان نمود.

سپس کیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان در خصوص توسعه تفکر سیستمی و سازمانی در شهرستان و نحوه پذیرش افراد در مسئولیتها و مرکز استان و همچنین تفکر بهره وری و بهره بردن از حداقل امکانات در حداقل زمان مطالبی رابیان نمود و تاکید کرد : انضباط اداری نقطه عطف جهش در امور اداری می باشد که می بایست سرلوحه امور قرار گیرد.

در ادامه جلسه ، رضوی نژاد مدیر امور اداری سازمان در مورد وضعیت پیگیری افزایش فصل دهم قانون برای کارکنان جهاد کشاورزی ، چگونگی بررسی درخواست نقل و انتقالات پرسنل ، مرخصی استعلاجی ، شرایط ادامه تحصیل کارکنان و همچنین در خصوص ثبت اطلاعات ناظرین در سیستم کارگزینی جهت تکمیل اطلاعات مطالبی را عنوان نمود.

سپس خلیلی معاون مدیریت رفاه و امور پشتیبانی در خصوص برنامه تعالی سازمانی که مدت دو سال در سازمان در حال انجام می باشد و همچنین نظام آراستگی که در حال اجرا بوده و سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد مواردی را بیان کرد.

حسن پور مدیر امور رفاه و پشتیبانی در خصوص پیگیری انتقال حساب همکاران به سایر بانک ها جهت ارائه خدمات بهتر و همچنین تغییر بیمه عمر وحوادث کارکنان به بیمه پاسارگاد با خدماتی ویژه و مناسب تر توضیحاتی ارائه داد.

در پایان همکاران جهاد کشاورزی شهرستان به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات و سوالات خود در زمینه های مختلف اداری و رفاهی پرداختند که با پاسخ مسئولین همراه بود.

DSC08104

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22519

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *