افتتاح طرح گلخانه سبزی و صیفی در دومین روزاز دهه مبارک فجر

در دومین روز از دهه پر فروغ فجر طرح گلخانه سبزی و صیفی با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال در شهرستان پاسارگاد به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد ، این طرح درسطح 3000 متر مربع از اراضی خانم پریسا ستوده واقع در روستای کردشول بخش پاسارگاد شهرستان با حضور دکتر رضایی معاون عمرانی استانداری فارس و هیات همراه ، فلاحی فرماندار شهرستان ، مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی پاسارگاد و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان افتتاح شد.
بهزاد هوشیار مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد در مراسم افتتاحیه این طرح ضمن تبریک فرار رسیدن دهه فجر و تاکید بر اهمیت اجرای چنین طرح هایی جهت استفاده بهینه از آب گفت: از میزان 600 میلیون ریال جمع هزینه اجرای این طرح ، مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات و بهره بردارمربوطه نیز مبلغ 300 میلیون ریال بعنوان آورده در این طرح هزینه کرده است.
هوشیار همچنین در خصوص اهمیت اجرای این طرح گفت : صرفه جویی در مصرف آب ، افزایش تولید در واحد سطح ، کاهش هزینه های کاشت و داشت و برداشت و همچنین کنترل بهینه آفات و بیماری ها و علف های هرز از مزایای کشت های گلخانه ای است که امید آن می رود با توسعه اجرای اینگونه طرح ها بتوانیم تبعات ناشی از خشکسالی های اخیر را نیز هر چه بیشتر مدیریت نماییم.

DSC08802

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22565

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *