بزرگداشت مقام والای زن در زادروز میلاد بانوی دو عالم

همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، مراسم تکریم از بانوان همکار در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

در این مراسم ، سید حسن موسوی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ، ضمن تبریک این ایام به بانوان شاغل همکار در مجموعه به بیان فضائل اخلاقی آن حضرت پرداخت و اظهار داشت : حضرت فاطمه زهرا دارای شخصیتی بزرگوار و القابی با معنی ازجمله صدیقه ، راضیه ، زهرا ، مرضیه و بعنوان الگوی بانوان مسلمان جهان است.

موسوی گفت : حضرت فاطمه دختر پیامبر عظیم الشان اسلام و همسر علی بن ابی طالب است.سوره کوثر در شان ایشان نازل شده و از نظر زهد ، علم ، تقوا ، سخاوت و ایثار زبانزد همه زنان عالم است که امیدواریم خواهران گرامی همکار همواره ایشان را الگو و اسوه خود قراردهند.

وی همچنین بیان داشت : آن حضرت واجد شرایط اخلاقی و فضائل بزرگی است بگونه ای که فرزندان و بزرگوارانی همچون امام حسن ، امام حسین ، حضرت زینب و ام کلثوم را تقدیم جهانیان کرده و این الگویی برای زنان جامعه ماست که بتوانند خصوصیات برتر ایشان را درک و سرلوحه امورات زندگی اجتماعی خود قرار داده و قدر خویش را بیش از پیش بدانند.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر به مناسبت روز زن از همکاران خانم و یک شاخه گل جهت تکریم همسران همکاران مرد تقدیر بعمل آمد.

DSC08845

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22573

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *