برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی مدیریت با حضور سرپرست جدید جهاد کشاورزی پاسارگاد

اولین جلسه مجمع عمومی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد با حضور موسوی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان و کلیه پرسنل برگزار شد.

سید حسن موسوی در این جلسه به بیان خط مشی مدیریت با در نظر گرفتن اولویت های سازمانی پرداخت و ضمن برشمردن این اولویت ها گفت : شهرستان پاسارگاد بلحاظ کشاورزی بسیار مستعد و کشاورزانی پیشرو در زمینه های مختلف دارد که می طلبد در مجموعه ابتداعا نظم و انضباط اداری رعایت شود و با وجود نظم می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و در همین راستا ماموریت ها و مرخصی های پرسنلی می بایست بصورت سیستمی ارسال و در سامانه حضور و غیاب ثبت و تایید گردد. ضمنا در همین راستا رعایت قانون بر همگان واجب است و نیاز است که معاون اداری مالی گزارشی سه ماهه در این خصوص تنظیم نماید.

وی همچنین عنوان داشت : اولویت دیگر سازمانی برنامه ریزی است که در این خصوص همکاران می بایست برنامه محور باشند و بر اساس برنامه حرکت کنندو با مشخص شدن سهم هرشهرستان و واحد های شهرستانی به سمت اجرای برنامه ها پیش برویم.

سرپرست جهاد کشاورزی پاسارگاد ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت : تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار قرار گیرد و کار ایشان باید در کمال ارامش انجام شود ضمن اینکه احترام به شخصیت همکاران نیز باید حفظ و رعایت شود.

موسوی ادامه داد : ما باید ابتدا خودمان را ارزیابی کنیم و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و بدون مشکل و مسایل حاشیه ای همکاری صمیمانه ای داشته باشیم .واحد ها موظفند برنامه 5 ساله ارائه و اهداف و افق کاری خود را با توجه به اولویت های سازمانی مشخص نمایندو قبل از ایام نوروز به سازمان ارسال شود .نماز جماعت پرشور برگزار شود و حضور همکاران حداکثری باشد.

موسوی خاطر نشان کرد : روابط عمومی جایگاه ویژه ای در ارتباطات درو ن و برون سازمانی و انکاس فعالیت های مجموعه دارد و بایستی تقویت شود.فعالیت ها باید مستند و به روز در پورتال بارگزاری و همکاران نیز در این زمینه گزارشات و تصاویر مربوطه را در اختیار مسئول روابط عمومی قرار دهند.

در پایان جلسه معاونین فنی اجرایی و اداری مالی مواردی را در حوزه های مختلف مطرح و سپس همکاران به معرفی خود و حیطه کاریشان پرداختند.

DSC08846

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22574

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *