برگزاری جلسه هماهنگی مدیران پارسل در مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد

IMG 20200413 WA0081
 جلسه هماهنگی – آموزشی _مدیران پارسل_ با حضور *سید حسن موسوی* ، مدیر جهاد کشاورزی ، بهزاد هوشیار معاون فنی، عظیم  شهوندی رئیس اداره امور اراضی و مسئولان پهنه های کشاورزی شهرستان پاسارگاد در محل سالن اجتماعات آن مدیریت برگزار شد.
دراین جلسه ، ابتدا *سید حسن موسوی* ، درخصوص قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها کلیاتی مطرح نموده و ضمن برشمردن مواردی‌ که قانون فوق به آنها اشاره دارد، مسئولان پهنه ها را مکلف  کرد که تمامی موارد ساخت و ساز در پهنه تحت پوشش را در اسرع وقت  گزارش نمایند.
 *موسوی* خاطر نشان کرد : اعلام تغییر کاربری توسط مسئول پهنه در ارزیابی سالانه  آنان لحاظ می گردد.
در ادامه ، *شهوندی* رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد به تفصیل ، قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها را تشریح و سپس به سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ داد.
 *شهوندی* با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین مدیریت ترویج وزارتخانه وسازمان امور اراضی کشور گفت : در راستای این تفاهم نامه  برای مسئولان پهنه ها توسط مدیریت شهرستان احکامی صادر شده که مسئولیت آنها را در پیگیری تغییر کاربری های غیر مجاز دوچندان کرده  است.
 در پایان جلسه ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مجددا با تاکید بر پیگیری مسوولان پهنه‌های شهرستان در خصوص قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، به همکاری آنها با نمایندگان شرکت پارس چگالش جهت برداشت نقاط اراضی کشاورزی منطقه کمین برای تکمیل عملیات حدنگاری و رفع تداخلات اشاره  و از همکاران خواست که با تمام توان همکاری لازم در این زمینه صورت پذیرد

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *