جلسه هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد با مسئولین ادارات تابعه برگزار شد

*جلسه هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی پاسارگاد با مسئولین ادارات تابعه برگزار شدIMG 20200415 WA0009.* 
در این جلسه ابتدا سید حسن موسوی مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد ضمن تقدیر از حضور حاضرین در جلسه اعلام نمودکه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری به نام “جهش تولید” همه بایستی با همدلی و همکاری در تمام بخش های کشاورزی تولید را رونق دهیم.
موسوی ادامه داد: بارندگی های خوب و مناسب باعث ایجاد طبیعتی زیبا و مزارعی مطلوب گردیده است و به نظر می رسد که علاوه بر مراقبت از مزارع بایستی توجه خاصی به منابع طبیعی داشته باشیم و در مقوله مقابله با آتش سوزی عرصه های طبیعی  تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.
مدیر جهاد کشاورزی پاسارگاد ضمن اعلام این موضوع که ادارات تابعه جهاد کشاورزی امکانات و تجهیزات خود را آماده و در صورت لزوم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند ، اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر موضوع بیماری کرونا حل و فصل شود تا بتوانیم با تلاش بیشتر به مردم خدمات بیشتری ارائه دهیم.
در ادامه ، مسئولین مرکز آموزش علی آباد کمین ، اداره منابع طبیعی ، اداره دامپزشکی ، اداره امور عشایر و اداره تعاونی روستایی گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه نمودند.
توزیع نهاده های کشاورزی توسط تعاونی روستایی ، کوچ زودهنگام عشایر ، برخورد با کامیون هایی که بدون مجوز اقدام به جابجایی دام کرده بودند ، واکنش واکسیناسیون دام ها و همچنین دوره های آموزشی برای بهره برداران از موضوعاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه مصوب گردید : کلاس آموزشی با موضوع  واکسیناسیون دام برای دامداران عشایر برگزار ، جهت آموزش بهره برداران بخش کشاورزی هماهنگی لازم با مرکز آموزش علی آباد کمین به عمل آید و مجموعه تعاونی روستایی جهت حمل و توزیع نهاده های کشاورزی نیز تمام تلاش خود را بکار گیرند

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22592

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *