بازدید مشاور رئیس سازمان و مدیر بازرسی و هیات همراه از شهرستان پاسارگاد

فرج اله عباسی ، مشاور رییس سازمان و مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی فارس و هیات همراه از مزارع و طرح ها و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان پاسارگاد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد ، سید حسن موسوی با اعلام این مطلب افزود : این هیات در راستای بازدید های سالیانه از کلیه واحد ها و بررسی عملکرد یک ساله مدیریت از این شهرستان بازدید و شاخص های مد نظر را بررسی نمودند.

موسوی در جلسه ای که پیش از عزیمت هیات بازرسی به منطقه ، در محل سالن اجتماعات این مدیریت با کلیه پرسنل مجموعه جهاد کشاورزی تشکیل شد ضمن عرض خوش امد گویی ، اظهار داشت : با پیگیری های مستمر کارشناسان و مسئولین واحدهای مدیریت توانسته ایم علیرغم کمبودها در اکثر زمینه ها از جمله کشت مکانیزه ، هزینه کرد اعتبارات ، آبیاری تحت فشار ،کشت ارگانیک ، مدیریت پهنه ها ، طرح امید ، آموزش و ترویج گام های خوبی برداریم.

در این دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گزارشی مکتوب از اقدامات انجام شده و وضعیت کلی شهرستان بلحاظ کشاورزی ارائه نمود و در ادامه هیات بازرسی با حضور در جمع پرسنل این مدیریت از نزدیک با کارشناسان و مسئولین واحدها دیدار و گفتگو کردند ، سپس جهت بررسی وضعیت اجرای طرح ها و پروژه های ابلاغی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شدند.

P ۲۰۲۰۰۷۲۰ ۰۷۵۰۳۸

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22611

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *