دیدار مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان

 

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت با محمد امین عزیزی امام جمعه شهرستان پاسارگاد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، در ابتدای این دیدار سید حسن موسوی مدیر جهاد کشاورزی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و دهه کرامت و روز بزرگداشت حضرت احمدابن موسی شاهچراغ (ع) خلاصه ای از وضعیت کشاورزی شهرستان را بیان و اظهار کرد: در حال حاضر برداشت محصولات شتوی در شهرستان شروع شده که با وجود به مشکل خشکسالی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان تاکنون عملکرد خوبی داشته ایم.

موسوی همچنین گفت: با توجه به رویکرد سازمان به ترویج کشت گلخانه ای پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال در شهرستان بیش از ۱۲ هکتار گلخانه تاسیس گردد.

سپس محمد امین عزیزی امام جمعه شهرستان پاسارگاد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور کارکنان مدیریت و تبریک اعیاد دهه کرامت اظهار داشت: طبق فرمایشات امام راحل کشاورزی اصل است و حقیقتاً شاهرگ حیات اقتصادی جامعه محسوب می‌شود که امروزه با توجه به مشکلاتی که وجود دارد یکی از مهمترین معروفات اصلاح روش کشاورزی است، مصرف صحیح آب و سوق دادن کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی نوین یک معروف مهم و واجب در حوزه کشاورزی است.

در انتها امام جمعه شهرستان به مساله انتخابات اشاره کرد و گفت: در روز جمعه اتفاق مهمی رخ خواهد داد و فردا از یک پیچ خطرناک گذر خواهیم کرد که در این بین وظیفه ما دعوت به مشارکت همه مردم در این انتخابات است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22636

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *