جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز در محل دادگستری شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

یحیی مرادی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد در این جلسه حفظ و حراست از اراضی منابع ملی و اراضی کشاورزی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف و تغییر کاربری های غیرمجاز را جزو وظایف مجموعه جهاد کشاورزی و سایر ادارات عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار ، حفاظت از اراضی باید در اولویت فعالیتهای مجموعه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی در ادامه نقش مردم در حفاظت و صیانت از منابع ملی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی را مهم عنوان کرد و افزود : این امر در جهاد کشاورزی به واسطه سرکشی های مستمر واحد گشت ۱۳۱ امور اراضی به صورت دائمی در حال انجام است. سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد همچنین اضافه کرد : با بازدید و گشتهای دائمی واحد ۱۳۱ اداره امور اراضی شهرستان هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در ابتدای امر شناسایی شده و با صدور اخطاریه متوقف میشود و این پیگیری از ورود حجم زیادی از پروندهها به مراجع قضایی جلوگیری می کند.

مرادی همچنین از تمامی ادارات و مردم شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شماره رایگان ۱۳۱ و یا اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد گزارش نمایند.

ko8i stand131 2 4

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22744

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *