برگزاری اولین جلسه کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی در شهرستان پاسارگاد

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد گفت اولین جلسه کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، یحیی مرادی با اشاره به ابلاغ حکم ریاست کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی به مدیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: این کمیته به منظور نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، ارزاق عمومی، خدمات بهداشتی و درمان و سایر خدمات تشکیل شده است.

مرادی با اشاره به نزدیک شدن عید نوروز و اهمیت تامین آسایش مسافران نوروزی، تمهیدات اتخاذ شده این کمیته را اینگونه بیان کرد: از مصوبات اولین جلسه، پیگیریِ تهیه و توزیع اقلام مربوط به تنظیم بازار و شب عید و معرفی عاملین توزیع کالا در شهرستان، بازرسی مستمر بر واحدهای نانوایی، تعیین یک واحد کشتارگاه بهداشتی توسط شهرداری و دریافت تاییدیه از اتاق اصناف توسط متقاضیان غرفه فروش ایام نوروز بود.

وی در ادامه گفت: جهت معرفی و ارائه محصولات تولید شده در شهرستان، پیشنهاد برپایی غرفه‌های فروش شرکت‌های ترشی و شوریجات موجود در شهرستان نیز داده شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22762

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *