مصاحبه اختصاصی رسانه کهن دیار پاسارگاد با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد

مهندس مرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد:

با توجه به حذف مالیات عاملین توزیع اقلام تنظیم بازار ، از کسبه ای که متقاضی عاملیت پخش اقلام تنظیم بازار می باشند تقاضا داریم جهت ثبت نام به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

مهندس یحیی مرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان پاسارگاد اظهار کرد:

اقلام توزیعی شامل برنج ، گوشت منجمد گوساله و گوسفند، مرغ منجمد و شکر است و توزیع آن به صورت منظم با همکاری اتاق اصناف شهرستان همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد:

امروزه تنظیم بازار کالا‌ها به عنوان یک سیاست کلی جهت جلوگیری از اثرات نامطلوب نوسان تولید و در نتیجه قیمت به رفاه مصرف کنندگان و تولید کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

مرادی ضمن لزوم تامین اقلام ضروری و توزیع عادلانه آن گفت:

هدف از تنظیم بازار تزریق آرامش به مردم است و هدف از اجرای این طرح شامل توزیع کالا‌های متنوع و با کیفیت، تامین سبد مصرفی مورد نیاز خانوار‌ها بدون وجود واسطه‌ها و در نهایت کمک به بهبود معیشت اقشار کم در آمد است.

وی در ادامه افزود:

این امر از یک سو در جهت حمایت از مصرف کنندگان و از سوی دیگر برای حمایت از تولید کالا و خدمات و در نتیجه افزایش ثروت و درآمد و اشتغال در کشور است.

مهندس مرادی از مردم شهرستان پاسارگاد خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران فروشی در توزیع اقلام تنظیم بازار با شماره 43566933 تماس حاصل نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی در پایان گفت:

با توجه به حذف مالیات عاملین توزیع اقلام تنظیم بازار از کسبه ای که متقاضی عاملیت پخش اقلام تنظیم بازار می باشند تقاضا داریم جهت ثبت نام به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22776

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *