مسائل مربوط به اجرای مطلوب طرح امید درجلسه مسئولان جهادکشاورزی جهرم مورد بحث وبررسی قرارگرفت

IMG 8449

IMG 8451    IMG 8446

مسائل مربوط به اجرای مطلوب طرح امید درجلسه مسئولان جهادکشاورزی جهرم مورد بحث وبررسی قرارگرفت .

در این نشست که باحضور شهابی مدیرجهادکشاورزی شهرستان برگزارشد، رحیمی دبیرطرح در خصوص نحوه اجرای طرح امید دربخشهای شهرستان جهرم مطالبی بیان داشت و به تشریح موانع موجود در اجرای طرح مذکور پرداخت و عمده مشکلات را تامین خودرو و سوخت بیان دانست .

ره بین و فرهمند رئیس تولیدات گیاهی و کارشناس مسئول زراعت دیدگاههای خود را در خصوص هرچه بهتر برگزاری اجرای طرح امید اعلام داشتند .

در این جلسه چگونگی نصب تابلو در سایتهای باغی در جهادکشاورزی کردیان، تامین وسایط نقلیه برای بازدید از سایتهای طرح امید تخصیص اعتبار این طرح با همکاری اداره تولیدات گیاهی و اداره ترویج اجرای طرح های بلاعوض و یارانه دار در سایتهای الگوئی توسط اداره تولیدات گیاهی مورد تصویب و توجه قرار گرفت .

در این نشست همچنین برلزوم پیگیری اداره ترویج برای ارسال دفترچه های باغی تاکید بعمل آمد و مقرر گردید برنامه ریزی لازم جهت تشکیل کلاس های آموزشی مبارزه با سرمازدگی مرکبات، مکانیزاسیون گندم، رفع علف های هرزدر مزارع گندم و کلزا در سایتهای الگوئی توسط اداره تولیدات گیاهی در مراکز خدمات جهادکشاورزی با همکاری اداره ترویج شهرستان صورت دهد .

برگزاری کلاسهای آموزشی توسط کلینیک های گیاهپزشکی با همکاری کارشناسان ترویج، زراعت و اداره تولیدات گیاهی و بازدیدمستمر کارشناسان و مسئولان ادارات مربوطه با همکاری کلینیک های گیاهپزشکی سطح شهرستان از دیگرتصمیم های جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی طرح امید بود .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22822

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *