جلسه تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در جهرم برگزار شد

توسعه

 

امیدواری کشاورزان جهرمی با راه اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی

جلسه تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در جهرم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیرت جهاد کشاورزی جهرم در این جلسه که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد رحیم نظری مدیر توسعه عملیات و بهبود بهره وری صندوق های حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور؛ بر لزوم حمایت از کشاورزان تاکید کرد و گفت: برای بهره مندی بیشتر در بخش کشاورزی شهرستان جهت راه اندازی این صندوق تلاش شود.

در این جلسه شهابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه اقتصاد مردم این شهرستان بر پایه کشاورزی است و 70 درصد از مردم این شهرستان در این بخش فعالیت می کنند گفت: جهاد کشاورزی شهرستان در جهت تقویت بنیه اقتصادی کشاورزان و توسعه سرمایه گذاری در این بخش با حمایت مسئولان استانی و کشوری صندوق حمایت ار توسعه بخش کشاورزی را راه اندازی خواهد کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد از بخش ها و دهستانهای شهرستان جهرم یک نفر به عنوان نماینده انتخاب و هیات موسس و هیات اجراییو بازرسی تشکیل شود تا با سهام دار شدن کشاورزان در این صندوق؛ از این طریق با توسعه سرمایه گذاری از آنان حمایت شود.

صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به صورت شرکت مادر تخصصی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می کند و تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری در فعالیت های مرتبط با بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات به صندوق های تخصصی –محصولی و منطقه ای بخشی از وظایف آن است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=22947

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *