صندوق توسعه کشاورزی شهرستان جهرم راه‌اندازی شد

 معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم در آیین راه اندازی این دفتر اعلام کرد: کمیتهٔ برنامه‌ ریزی شهرستان جهرم بر اساس مصوبه شورای برنامه ‌ریزی استان فارس یک درصد از اعتبار توازن منطقه‌ای را برای این صندوق در نظر گرفته است.
علیرضا صحراییان اظهار کرد: بخش عظیمی از درآمد و زندگی مردم جهرم و اشتغال‌های موجود عمدتاً وابسته به کشاورزی است و باید این صندوق که نقش حمایتی دارد از این بخش حمایت کند.

توسعه
وی ابراز کرد: حمایت از کشاورزان، باغداران، زنبورداران، دامداران و تمام فعالان این حوزه‌ها، با ارائه خدماتی چون سرمایه ‌گذاری، بیمه و… از جمله مزایای این صندوق است.
به گفته وی همه کشاورزان و مشاغل مشابه با حداقل سرمایه یک میلیون ریالی می‌توانند سهامدار این صندوق شوند.
محمدرضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم نیز در حاشیه این مراسم گفت: از بهره ‌برداران بخش کشاورزی می‌خواهیم تا با عضویت در این صندوق در زمینه رفع مشکلات بخش کشاورزی و حمایت از بهره‌‌ برداران و کشاورزان گام بردارند.
صندوق توسعه کشاورزی جهرم یک‌ صد و بیست و دومین صندوق حمایت از توسعهٔ بخش کشاورزی در کشور، یازدهمین صندوق استان فارس و ششمین صندوق شهرستانی استان فارس است.
در کشور بالغ بر 15هزارمیلیارد ریال در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری شده است.
هیئت مدیره و بازرس این صندوق 4مهرماه 97 با رأی مستقیم کشاورزان جهرمی در مجمع عمومی صندوق توسعه بخش کشاورزی این شهرستان انتخاب شدند و همچنین اساسنامه و آیین‌ نامه‌های داخلی آن به تصویب رسید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23231

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *