پایانه صادرات محصولات کشاورزی در جهرم راه اندازی خواهد شد

 

 

 

photo25295550232

 

به گزارش روابط عمومی جهادکشاورزی جهرم، با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه جهرم، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم و مجتبی دهقان پوررئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس و حسن زمانی معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی جهرم از تمامی فازهای سردخانه و سورتینگ و بسته بندی میثاق در جهرم بازدید شد.

در این بازدید مقرر گردید با حمایت‌های استاندار فارس، نماینده مردم جهرم و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه جهرم و سایر مسولان استانی و شهرستانی یک کارخانه صنایع تبدیلی در این مجموعه احداث شود که پیش بینی اشتغالزایی ۳۰۰ نفر فراهم خواهد شد. همچنین استاندار فارس برای تسریع در روند صادرات محصولات کشاورزی شهرستان برای راه اندازی پایانه صادرات محصولات کشاورزی قول مساعد داد. 

فاز اول این سردخانه با ۱۴ سالن و ظرفیت ۷۵۰۰ تن در زمینی به مساحت ۴۲هزار و ۷۰۰متر بنا شده است که اعتباری بالغ بر ۲۲میلیارد تومان هزینه شده است. قابل ذکر است سردخانه های موجود در شهرستان جهرم۱۲ سردخانه با ظرفیت حدودا ۵۰۰۰۰ تن که دارای مجوز از جهاد کشاورزی و ۲ واحد آن دارای مجوز از صنعت و معدن می باشند. سردخانه میثاق با پروانه بهره برداری با ظرفیت ۷۵۰۰ تن می باشد و دارای مجوز توسعه به ظرفیت ۵۰۰۰تن است که در حال اتمام و آماده بهره برداری با ظرفیت جمعا به ۱۲۵۰۰ تن و ۱۰۰۰۰تن بسته بندی میوه تازه می باشد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *