برگزاری نشست بصیرتی باموضوع مسایل سیاسی روز در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید

IMG 20160628 135158
با تلاش پایگاه مقاومت بسیج شهدای جهاد کشاورزی و باهمکاری حوزه مقاومت بسیج اداری شهرستان نشست بصیرتی با موضوع مسایل سیاسی روز باحضو راعضاء پایگاه مقاومت در محل سالن شهدای جهاد مدیریت شهرستان برگزار گردید.
مسئول اطلاعات سپاه فجر فارس و سخنران این نشست در خصوص تلاش در جهت جلب رضای خداوند در ایام باقی مانده ماه مبارک رمضان و تاکید بر دعا در حق یکدیگر در ایام روزه داری مطالبی را در زمینه برکات این ماه بیان فرمودند .
سرهنگ بیانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تهاجم فرهنگی و مضرات استفاده از ماهواره در منازل ، قاچاق مشروبات الکلی و… و گرفتن ارزشهای اخلاقی و فرهنگی جامعه توسط دشمن با شیب ملایم مطالبی را بیان نمودند .
ایشان خطر نفوذ و نگرانیهای مقام معظم رهبری را جدی و نفوذ امنیتی و فرهنگی را خطرناکتر از نفوذ اقتصادی بیان و تشکیل جبهه های مقاومت در کشورهای مسلمان و افزایش روز به روز توان مقاومت این جبهه ها در برابر دشمن و در گرو بودن آینده اسلام در پایداری این جبهه ها دانستند . خطر داعش و مجاهدتهای سربازان جمهوری اسلامی ایران در مقابله با گروههای تکفیری در کشورهای سوریه ، عراق و یمن و حفظ امنیت داخلی کشوربا کمک احاد مردم جامعه بخش دیگری از سخنان ایشان بود .
حسینی فرمانده پایگاه شهدای جهاد کشاورزی شهرستان با اینکه این پایگاه دارای 74 نفر عضو فعال وعادی از مجموعه کارکنان مدیریت وادارات وابسته جهاد کشاورزی می باشد برگزاری مستمرنشست های بصیرتی با حضور سخنران برجسته شهرستانی و استانی را از جمله برنامه های پایگاه دانست .

IMG 20160628 142734

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23727

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *