اولین جلسه کارگروه تغییر الگوی معیشت در شهرستان خرم بید

۲۰۱۷۰۱۲۸ ۱۱۰۰۵۱

اولین  جلسه کارگروه تغییر الگوی معیشت به ریاست فرماندار شهرستان خرم بید ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید و با حضورمهندس سالاری کیا  دبیر کارگروه آب و توسعه کشاورزی استان  در محل سالن جلسات شهدای جهاد کشاورزی خرم بید برگزار شد .
همتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر لزوم اجرای طرح الگوی معیشت پایدار و تشکیل این کمیته با توجه به بحران کم آبی و خشکسالی و تغییر اقلیم آب و هوایی تاکید داشت .
وی ادامه داد : با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آبی ،کشاورزی پاسخگوی مشکلات و تامین مایحتاج مردم در این منطقه نیست و با توجه به کمبود منابع آبی ، چاره ای جز تغییر الگوی معیشت وجود ندارد . و این کارگروه باید در راستای ارتقاء معیشت مردم و شناسایی پتانسیل ها و ظرفیتهای معیشتی مردم شهرستان گام بردارد .
سالاری کیا گفت : هدف اصلی کارگروه بهره برداری کامل از ظرفیت های شهرستان در جهت رفع مشکلات معیشتی افراد به منظور فراهم آوردن رفاه و بالا بردن سطح خدمات رسانی به مردم می باشد و باید در جهت افزایش صنایع کوچک ، صنایع دستی ، مشاغل خانگی و … با نگرش استفاده از تولید داخلی به منظور بالا بردن سطح معیشت مردم حرکت کنیم .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23762

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *