دیدار نماینده مردم شهرستانهای آباده ، بوانات ، خرم بید با کشاورزان روستاهای شهرستان خرم بید

IMG 20180428 WA0003 Copy

در پی دیدار دکتر زارع نماینده مردم شهرستانهای  آباده ، بوانات ، خرم بید در مجلس شورای اسلامی با کشاورزان و روستائیان شهرستان  خرم بید ، جلسه ای پیرامون رفع مشکلات روستائیان  با حضور تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان ، بخشدار بخش مرکزی ، شوراها و دهیاران روستاهای انارک ، سید احمدی ، دلونظر ، قلعه میرزا و قشلاق در روستای مشکان این شهرستان برگزار شد . 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید به نقل از محمدجواد جاوید ، معاونت اداری مالی این مدیریت گفت : مشکلات بخش کشاورزی و دامداری ، احیا و مرمت قنوات ، پوشش کانال های سنتی ، تامین علوفه دام و اختصاص تسهیلات برای دامداریهای سنتی و لزوم آبرسانی به دام عشایر از جمله مسائلی بود که توسط روستائیان مطرح شد . 

دکتر زارع نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدگاههای موجود در سطح کلان و لزوم حمایت دولت در بخش کشاورزی و ضرورت پیگیری مشکلات این بخش را مورد تأکید قرار داد . 

صادقی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید با توجه به مشکلات عدیده حاصل از خشکسالی در سال جاری خواهان تخصیص اعتبار در خصوص توسعه و رونق اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی شد . 

در ادامه جلسه که با پرسش و پاسخ همراه بود مسئولان  به سوالات مطروحه پاسخ و کشاورزان از خدمات انجام شده در طول سنوات گذشته و برنامه های سال جاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید تقدیر و موارد نیاز به پیگیری را عنوان نمودند . 

IMG 20180428 WA0004 Copy

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23815

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *