تودیع خانم مهندس صادقی و معارفه آقای مهندس خسروانی

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس طی برگزاری مراسمی با حضور صمدی نژاد مسول امور شهرستان ها ، حاجی پور امام جمعه ،صادق کریمی فرماندار ، قاسمی خواه دادستان و جمعی از مسولین شهرستان در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی ، در آئین نامه با ارائه لوح سپاس از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات سعیده صادقی مدیر پیشین شهرستان خرم بید تقدیر و طی حکم دیگری آرش خسروانی به عنوان مدیر جدید این مدیریت منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید در این تودیع معارفه صادقی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و تشکر از همه همکاران که در زمان مدیریت وی با روحیه جهادی همواره در پیشبرد اهداف تعالی سازمانی از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده ، با ارائه گزارش از عملکرد این مجموعه در واحد های مختلف آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید کرد.

در ادامه صمدی نژاد : با توجه به شرایط اقتصادی و موقعیت شهرستان به لحاظ اقلیمی و منطقه ای از تمام ظرفیت ها و توانایی ها برای صنایع تبدیلی و تکمیلی و تولید محصولات کشاورزی باید بهره برد .

گفتنی است آرش خسروانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد زراعت و مدیریت شهرستان اقلید ، بوانات و مدیر تعاون روستایی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

خسروانی در این مراسم با تشکر از حسن نظر و اعتماد به وی گفت : امیدوارم بتوانم با کمک همکاران ارزشمند این مدیریت و سایر مدیران و همکاران ستادی سازمان قدم های مثمر را برای هرچه بهتر شدن وضعیت کشاورزی این شهرستان بردارم.

سعیده صادقی اولین مدیر زن در دولت دوازدهم دردولت تدبیر و امید در کشور می باشد که بر کسی پوشیده نیست که از مدیران تلاشگر ، خوش فکر ، علاقه مند به کار بوده و از خداوند منان برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون را خواستاریم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23854

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *