در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی دیدار عزیزی با همکاران مدیریت جهاد کشاورزی

در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی جلسه با حضور عزیزی معاون فرماندار ، خسروانی سرپرست جهاد کشاورزی ، کریمی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری ، دبیر نظام صنفی و کشاورزی ، حیدری رئیس تعاون روستایی ، رونق رئیس دامپزشکی ، روسای بانک های عامل کشاورزی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی ضمن عرض خوش آمد گویی به مهمانان جمع حاضر و تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گزارش از عملکرد صورت گرفته در این مدیریت را ارائه داد.

وی آموزش و اطلاع رسانی به بهره برداران برای کشاورزی نوین را از کم هزینه ترین کار ها برشمرد و افزود با افزایش آگاهی و عبور از کشاورزی معیشتی به کشاورزی اقتصادی بیشترین نتیجه را خواهیم گرفت ، ورود دام های با نژاد جدید سبب افزایش فراورده های دامی در سطح بازار شده است .

وی در ادامه آب را به عنوان اساسی ترین نهاده کشاورزی برشمرد که با استفاده از کشاورزی نوین و کشت گیاهان کم آب بر می توان در مصرف بهینه آب گامی موثر برداشت. همچنین تولید پایدار گندم را به عنوان محصول استراژیک برشمرد که با افزایش سطح کلزا در شهرستان می توان به این مهم دست یافت.

در ادامه عزیزی معاون فرماندار با تبریک هفته جهاد کشاورزی به خانواده سبز جهاد کشاورزی و دستگاهای ذی ربط به تقویت روحیه جهادی همچون سنوات گذشته پرداخت و گفت : در شرایط کنونی محاصره اقتصادی توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ها، خلاقیت در کار، اولویت بندی در امور برای بهتر شدن معیشت بهره برداران و کشاورزان را در سرلوحه کار قرار دهیم . در پایان روسای ادرات ذی ربط به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23869

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *