به مناسبت بزگداشت هفته ي جهاد كشاورزي جلسه ي كارگروه آب و كشاورزي در محل سالن اجتماعات مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد به رياست صادق کریمی فرماندار اين شهرستان برگزار گرديد .

به  مناسبت بزگداشت هفته ي جهاد كشاورزي جلسه ي كارگروه آب و كشاورزي در محل سالن اجتماعات مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد به رياست صادق کریمی فرماندار اين شهرستان  برگزار گرديد .
به گزارش روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان خرم بيد خسروانی  مدير جهاد كشاورزي اين شهرستان گزارش مدوني از فعاليت هاي شاخص جهاد كشاورزي طي يك سال گذشته به اعضاء حاضر در جلسه ارائه داد و در ادامه در خصوص مسائل و مشكلات بهره برداران در خصوص قطعي برق در 4 ساعت پيك مصرف،آبرساني به دام عشايري و روستايي و موانع توسعه كشت هاي گلخانه اي بحث و براي رفع مشكلات پيشنهاداتي ارائه گرديد .

در ادامه صادق کریمی نیز با تیریک هفته جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حرفه غالب مردم این شهرستان کشاورزی می باشد خواستار ارائه راهکارهای مناسب و عملی در جهت رفع مشکلات این قشر زحمتکش را شد.وی افزود جلوگیری از قاچاق گندم با توجه به نزدیک بودن برداشت این محصول از اولویت های نهاد های دولتی می باشد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23870

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *