برگزاری سومین جلسه ستاد آبیاری نوین در شهرستان خرم بید

174413d6 e692 4e80 ac93 6542a752830b

جلسه  ستاد آبیاری نوین با حضور محمدآبادی ناظر استانی پروژه های آبیاری نوین شهرستان خرم بید ،مدیر، معاونین و مسئول اداره آب و خاک و امور فنی مهندسی و مسئولین پهنه مرکز جهاد کشاورزی حومه در سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خرم بید، عبداله مسعودی مسئول اداره امور فنی وزیربنایی این مدیریت ، با ارائه گزارش آمار طرحهای مطالعه شده ، برش آبیاری نوین شهرستان در سال جاری را 287 هکتار اعلام کرد و ضمن ارائه لیست متقاضیان سیستم آبیاری نوین که تا مرحله طراحی پیش رفته اما هنوز اجرایی نشده است از مسئولین پهنه ها رصد و پیگیری مشکلات اجرای طرح این افراد را خواستار شد.

در ادامه این جلسه محمدآبادی توضیحاتی از اعتبارات ومزایای آبیاری نوین و راهکارهای کاهش هزینه اجرای آبیاری با روش هایی از جمله بازنگری در طرحها ،انجام مناقصه جداگانه اجرا ، لوله و لوازم و تغییر pe لوله ها از 800 به 100 را بیان کرد .

در پایان خسروانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید ، ضمن تأکید بر اجرای سامانه های نوین از جمله پیگیری آبیاری کم فشار در قنوات با توجه به تعداد بالای قنوات در شهرستان ، کمک های بلاعوض دولتی در این زمینه را یک فرصت برای کشاورزان دانست و بر ترویج و اطلاع رسانی به آنها توسط مسئولین پهنه تأکید کرد

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23979

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *