جلسه شورای فرهنگی جهاد کشاورزی خرم بید برگزار شد

1e72729c 05f5 4cbb 9477 183f36b8bdb0

 

جلسه شورای فرهنگی جهاد کشاورزی خرم بید با حضور کلانتری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاوررزی مرودشت ،  ظریفکار معاون اداره عقیدتی امور فرهنگی و ارزش های اسلامی سازمان ، خسروانی مدیر شهرستان ، مسئولین مراکز خدمات، روسای ادارات تابعه ، رابطین عقیدتی ، حجاب و عفاف و جمعی از کارکنان در محل مدیریت این شهرستان برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید ، آرش خسروانی فعالیت ها و دستاوردهای جهاد کشاورزی شهرستان در زمینه  فعالیت های فرهنگی و مباحث فرهنگی مدیریت جهادی ، امر به معروف و نهی از منکر، احیای زکات را ارائه کرد و  گفت : بحث ترویج پرداخت زکات به بهره برداران با همکاری کلیه ادارات تابعه در جمع آوری زکات پیگیری و جمع آوری شد و شورای فرهنگی با محوریت اقامه ی نماز در شرایط کنونی و بدلیل کرونا که پروتکل های بهداشتی اجازه برگزاری نماز جماعت را در مقطعی از زمان نمی داد این مدیریت  توانست از ظرفیت روحانیون بزرگوار در بحث آموزش احکام و مسائل  سیاسی ، اجتماعی روز استفاده شایانی نماید . و همچنین گلباران قبور شهدا و دیدار با خانواده های معظم ایشان در مناسبت های مختلف ، تهیه  بسته های معیشتی جهت خانواده های نیازمند از دیگر عملکرد و اقدامات این مدیریت بوده است .

کلانتری افزود: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و هدف امام حسین (ع) در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه ی نماز بر همگان واضح است و شورای فرهنگی یکی از ارکان جهاد کشاورزی است که باید همیشه حکمفرما باشد و جهاد کشاورزی که یکی از بالهای انقلاب اسلامی است می بایست  همواره در نماز و امر به معروف و نهی از منکر پیشگام  باشد و  هدف از مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری مکرربیان فرمودند  یعنی پرکار و بی ادعا خدمت کنیم و خدمتگزار باشیم .

درادامه این نشست ، ظریفکار ضمن تأکید بر فرهنگ و مدیریت جهادی ، ارزیابی و عملکرد مدیریت را مورد ارزیابی قرار داده و خاطر نشان کرد ، کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی خرم  بید با حفظ روحیه جهادی یکی از دستگاههای اجرایی متولی در این حوزه بوده است  .

وی گفت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بنام جهش تولید ،رسالت جهاد کشاورزی را به عنوان یکی از ارگان های اصلی تأمین امنیت غذایی کشور و نقش این مجموعه در جهش تولید برشمرد .

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23981

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *