معارفه و تکریم مسئول جدید و سابق حراست مدیریت جهاد کشاورزی خرم بید

index

معارفه و تکریم مسئول جدید و سابق حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید با حضور محمدجعفر ملک زاده مدیر حراست ، اسلمی مسئول حفاظت فیزیکی سازمان جهاد کشاورزی فارس ، مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی مدیر شهرستان با اشاره به نقش حراست بعنوان چشم بینای هر مجموعه گفت:حراست همیشه دست گیر بوده و قبل از اینکه اشتباهی برای کارکنان صورت گیرد که تبعات آن گریبان گیر شخص ، سازمان و یا دولت گردد بصورت پیش اگاهی اطلاع رسانی نموده و  با تذکر، راهنمایی و ارشاد از بروز هر گونه اشتباه و آسیبی پیشگیری می نماید.

 ملک زاده مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود : نقش حراست در دستگاههای اقتصادی مثل جهاد کشاورزی آسیب شناسی در بخش کشاورزی است و رسالتی که کلیه همکاران و بخصوص حراست در جهاد کشاورزی و ادارات تابعه دارد بسیار سنگین بوده و لذا واحد حراست می بایست  به محض مشاهده آسیب در هر بخشی گزارشات و اخبار را به موقع و بصورت تحلیلی و واقع گرایانه انتقال دهد تا تصمیم صحیح اخذ گردد.

این  مقام مسئول خاطر نشان کرد: نقس اصلی حراست در هر مجموعه، صیانت از همکاران و حفظ شأن آنان است  بطوریکه کارکنان با وجود حراست بایستی امنیت خاطر و آرامش داشته باشندو به کار تخصصی بپردازند  واز درگیری با مسائل حاشیه ای که آرامش روحی و روند کاری آنان را به مخاطره می اندازد  به دور باشند .

در پایان از زحمات 23 سال  افشین طیبی مسئول سابق حراست مدیریت  شهرستان  تشکر و قدردانی  و علی رنجبر بعنوان مسئول جدید حراست معرفی شد .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24003

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *