حضور هیات بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی فارس در مدیریت جهاد کشاورزی خرم بید

sho

مدیر جهاد کشاوزی شهرستان خرم بید گفت: هیات بازرسی سازمان جهاد کشاورزی فارس به منظور ارزیابی موافقت نامه ها و تخصیص اعتبارات از عملکرد طرح ها و پروژه ها ابلاغی سال 1400 این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی اظهار کرد: جلسه هماهنگی و ارزیابی پروژه های اجرایی و فعالیت های  صورت گرفته در سال گذشته توسط این مدیریت با حضور حسن قاسمی مزیدی معاون مدیریت بازرسی، کامران شکرانه، علیرضا رنجبر و حسن هوشیار  در جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد و در ادامه واحد های آموزش و ترویج، امور اراضی، حفظ نباتات و امور اداری مورد ارزیابی و سنجش قرار  گرفتند.

به گفته وی؛پس از تشکیل جلسه مدارک و مستندات ارائه شده توسط مسئولین واحد های ترویج و حفظ نباتات  توسط بازرسین مورد ارزیابی قرار گرفت و  بررسی آمار و عملکرد سالانه اداره امور اراضی ، بررسی پلاک های مطرح در کمیسیون رفع تداخلات، بررسی پرونده های واگذاری ماده 2 و 21 در بخش امور اراضی انجام شد.
وی افزود: بازرسین به همراه مسئولین و کارشناسان مرتبط با حضور میدانی در محل اجرای طرحها و پروژه های اجرا شده در سال گذشته از نزدیک عملکرد واحد های مربوطه را بررسی نمودند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24170

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *