برپایی میز خدمت و نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی در مصلای نماز جمعه

  photo 2023 02 05 13 24 56

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان خرم بید گفت:همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسئولین شهرستان خرم بید با مردم  و نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید؛ مهدی بهراد با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم یک ضرورت است اظهار کرد: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصت خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع  مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این روز به درخواست ها و سئوالات مراجعه کنندگان پیرامون مسائل مختلف کشاورزی، زاعت، آب و خاک و امور اراضی ارائه طریق و راهنمایی صورت گرفت.

مهدی بهراد در همین راستا و بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود:  نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی نیز در محل مصلای نماز جمعه شهرستان خرم بید برگزار شد که در این نمایشگاه هر کدام از واحدها و شرکتها محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24188

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *