تخصیص تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی در خنج

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: در سال جاری قریب به 2.1 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علیپور تصریح کرد: تامین اعتبار تسهیلات مذکور از منابع داخلی بانک با سود 15 درصد و بازپرداخت پنج تا هفت ساله به بهره برداران واجد شرایط پرداخت می شود.

به گفته او؛ این تسهیلات جهت خرید انواع ماشین آلات کشاورزی زراعی و باغی و تجهیز مکانیزه واحد های گلخانه ای، دام، طیور و شیلات به شهرستان ها ابلاغ شده است.

این مقام مسئول هدف از اعطای تسهیلات مذکور را افزایش ضریب مکانیزاسیون دانست و افزود: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر 50 دستگاه انواع ماشین های کشاورزی به ناوگان شهرستان خنج اضافه می شود.

علی پور با اشاره به اینکه تجهیز ناوگان کاشت، داشت و برداشت در منطقه از برنامه های این مدیریت برای افزایش تولید و بهزراعی می باشد اظهار کرد: امیدواریم باتوجه به متقاضیان زیاد جهت خرید ادوات، ترتیبی اتخاذ گردد تا زودتر از موعد مقرر بتوانند تجهیزات را خریداری و استفاده نمایند.

وی افزود: سال گذشته با استفاده از خط اعتباری، تعداد 55 دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی با مبلغ 55 میلیارد ریال در این شهرستان جذب شده است.

2 1

2 2

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24620

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *