بررسی مسائل ومشکلات سوخت در بخش کشاورزی شهرستان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی در جلسه ای که در روز دوشنبه در سالن مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج با حضور اعضای ستاد سوخت برگزار شد گفت: ما باید به بررسی مسائل و مشکلات سوخت در بخش کشاورزی اعم از درخواست، تایید و تامین سوخت و همچنین ارائه ی راهکارهای مشترک با حضور سه متولی( اداره امور آب، جهاد کشاورزی و شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان) در جهت کمتر کردن مشکلات سوخت در حوزه ی بخش کشاورزی بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور خواستار افزایش تاریخ تایید سوخت به صورت روز شمار از دهم هر ماه به بیستم شد و افزود؛ تا بیستم هرماه سوخت به صورت روز شمار محاسبه نشود تا کشاورزان بتوانند در سامانه نیو تجارت آسان ثبت نام کنند که مورد تایید کلیه اعضای ستاد سوخت قرار گرفت.

لیکن مقرر شد کشاورزان نهایت سعی خود بر ثبت نام تا دهم هر برج داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات پیش بینی نشده ،به مشکل کسر سهمیه ی سوخت مواجه نشوند .

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بیان کرد: ماشینهای توزیع سوخت فرمهای مخصوص مبدا و مقصد مشخص از جایگاه تحویل گرفته و ممهور به مهر جایگاه گردد و در غیر اینصورت بار سوخت عرضه خارج از شبکه قلمداد و با متخلفین برخورد میگردد.

وی ادامه داد؛ با مشکلات به وجود آمده در بخش کشاورزی در سال جاری به علت خشکسالی شدید حاکم بر شهرستان خواهان حمایت و تامین به موقع سوخت هستیم که در صورت عدم تامین به موقع سوخت خسارت جبران ناپذیری به کشاورز در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها وارد می شود و غیر قابل جبران می باشد.

در ادامه مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان خواستار بازدید مشترک سازمان های متولی امر سوخت از ماشین های کشاورزی و چاه های مجاز شد و همچنین خواستار صیانت از سرمایه ملی توسط متولیان امر شد.

در پایان زارعی به عنوان بخشدار مرکزی و نماینده ی فرماندار به جمع بندی جلسه پرداختند و تصمیمات اخذ شده مصوب گردید .

44

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24621

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *